Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym
Gmina Warlubie planuje przystąpić do programu grantowego
pn. „Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym”.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Ostatecznymi beneficjentami projektu są:
-
uczniowie szkół podstawowych;
-
uczniowie szkół średnich.
Wnioskodawcą będzie Gmina Warlubie, zaś Rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie zobowiązane są do przedłożenia następujących dokumentów:
- oświadczenia, które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez Warlubie
- zgody na przetwarzanie danych,
Oświadczenie złożone przez rodziców/opiekunów prawnych oraz osoby pełnoletnie zostanie zweryfikowane w zakresie jego poprawności. W szczególności, czy składający oświadczenie jest uprawniony do ubiegania się o wsparcie tj.
-
czy dziecko wskazane w oświadczeniu zamieszkuje miejscowość lub Gminę, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej;
-
czy dziecko wskazane w oświadczeniu jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) który to pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub Gminie objętej PPGR;
-
dziecko wskazane w niniejszym oświadczeniu nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
W celu poprawnej weryfikacji należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w danym PPGR.
UWAGA! Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.
Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany Beneficjentom ostatecznym jedynie w przypadku otrzymania przez gminę dofinansowania na ten cel.
Szczegółowe informację dostępne na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 29 października 2021r.
w godzinach pracy Urzędu Gminy Warlubie lub przesłać na adres:
Urząd Gminy Warlubie,
ul. Dworcowa 15,
86-160 Warlubie, (datą złożenia jest data wpływu do Urzędu).
Opublikowano: 20 października 2021 13:51
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych [116 KB]
OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO [256.98 KB]
Wyświetleń: 1241