Azbest 2021 - Ogłoszenie o naborze wniosków

Warlubie dn. 14.05.2021 r.

Ogłoszenie o naborze wniosków

 
Urząd Gminy Warlubie informuje właścicieli nieruchomości, iż jest możliwość uzyskania w 2021 r. dofinansowania przedsięwzięcia w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest w ramach dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Warlubiu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 albo przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie w terminie: do dnia 26 maja 2021 r. do godziny 15:30.

Ponadto informujemy, iż zakwalifikowane przedsięwzięcia z zakresu demontażu, transportu oraz unieszkodliwienia lub zabezpieczenia odpadów zawierających azbest finansowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu będą realizowane do 30 października 2021 roku. Przyjmowane będą tylko wnioski kompletne złożone na odpowiednim formularzu. Wnioski, złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze wniosków, nie będą rozpatrywane.

Wzór wniosku z załącznikami można pobrać elektronicznie ze strony internetowej Urzędu Gminy Warlubie: www.warlubie.pl w zakładce Aktualności lub z Urzędu Gminy w Warlubiu ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie codziennie w godzinach pracy urzędu.

Kontakt telefoniczny w sprawie naboru wniosków: Urząd Gminy w Warlubiu w godzinach pracy Urzędu Gminy, tel. 52 33 26 040 lub 52 38 00 513 z Panem Radosławem Liczkowskim.

Pełniąca Funkcję Wójta
Gminy Warlubie

Anna Ośko

Opublikowano: 14 maja 2021 14:59

Kategoria: Aktualności

Załączniki:

WNIOSEK na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego w roku 2021, związanego z demontażem, transportem i utylizacją wyrobów zawierających azbest [41.5 KB]

Wyświetleń: 464

Urząd Gminy Warlubie

Realizacja: IDcom.pl