Komunikat - infolinia 800 112 000 obsługa uszkodzeń numerów alarmowych

 (link otworzy duże zdjęcie)

Informujemy, że w dniu 18.01.2017 r. w godzinach 00:00 ? 04:00 odbędą się prace planowe w centrali Orange. W tym czasie mogą wystąpić krótkie (dwa razy po 4 minuty) przerwy w działaniu infolinii 800 112 000, która służy do zgłaszania uszkodzeń numerów alarmowych. W trakcie wykonywanego połączenia usłyszą Państwo krótki sygnał odrzucenia i połączenie nie dojdzie do skutku.


W sytuacji kiedy, będą musieli Państwo zgłosić uszkodzenie numeru alarmowego, a połączenie z infolinią w czasie prac planowych nie będzie możliwe proszę zgłoszenie przekazać kanałem mailowym na adres awarie.AUS@orange.com

Opublikowano: 18 stycznia 2017 14:49

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 1261

Urząd Gminy Warlubie

Realizacja: IDcom.pl