Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Warlubie

 (link otworzy duże zdjęcie)

 

 

   Gmina Warlubie informuje o pozyskania dotacji w roku 2016 na realizację przedsięwzięcia pn. : Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Warlubie, którego całkowity koszt wyniósł 23 649,30 zł przy udziale własnym 0,00 zł.

Zebrano łącznie 56,74 ton w ramach realizowanego przedsięwzięcia z czego:

- demontaż, pakowanie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest: 42,25 ton;

- pakowanie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest: 14,49 ton.

Przedsięwzięcie zostało zrealizowane zgodne z gminnym programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest w zakresie demontażu, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.

Za udział w programie dziękuję mieszkańcom Gminy Warlubie.

                                                                                                             

Opublikowano: 29 stycznia 2016 09:41

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 628

Urząd Gminy Warlubie

Realizacja: IDcom.pl